Hårlängden tvingar mig att vara prostituerad.

Tentan i marknadsföring avklarad - eller skriven iaf. Detta betyder att jag nu kan fylla bokhyllan med ännu mer studielitteratur, ser ut som vi har bibliotek här hemma. Väggen ska även bli vit igen och förhoppningsvis omförvandlas till en inspirationsvägg. Det är något vi pratat om sen dag ett i huset och varför inte göra detta till verklighet nu när vi har nada att göra till den 15. Ni som inte vet vad som händer den 15 kan inte vara speciellt intresserade av mig. Har tjatat för mycket om detta med nedräkningar och drömmar så jag tycker att ni förtjänar lite annat att läsa om.

Ikväll blir det tentafest med tema - filmkarraktärer. Alla har fått en roll och min är Vivian Ward från pretty woman. Införskaffat i lite fula kläder från second hand som ska stylas om till en vanvettigt snygg kreation. Eftersom jag klippt av mitt långa hår till et betydligt kortare och mer svårfriserad nivå får jag inta den horiga versionen av henne. Någon som har ett par lårhöga lackstövlar och kan komma till hultsfred innan kvällen?

Nu blir det lunch - köttfärsbiffar, potatis i ugn och broccoli!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0