En flytande upplevelse

Förutom en tripp till gymmet imorse så har jag suttit på den lilla rumpa jag har i den stora soffa jag ej äger. Här har analyserat konceptet Finlandsfärja och vi anser oss nu ha svaret över varför de har en så pass bred målgrupp. Efter detta stekte vi köttbullar och kokade pasta - en rätt vi måste äta oftare. Det är sjukt gott och ännu mer underskattat! Dessutom kan man inte äta rom varje dag - även om vi gärna gör det då Sandra "råkade" köpa hem två burkar rom, en svart och en röd. Vem har sagt att studenter ska leva på snabbmackisar? (Förövrigt är det ett ord, om det nu finns, som kan komma att konkurrera med korv. Finns inget ord som låter så äckligt!)

Nu händer mycket bra! Inatt lämnar mamma Thailand och jag längtar så mycket efter att få prata med henne! På två veckor har vi endast pratat i 10 minuter, vilket är under minimumnivå för vad som är okej! Om en vecka och en dag beger jag mig dit, till familjen i Stockholm. Om två veckor är jag på flyget på väg mot Thailand!

Nu ska jag fortsätta att bygga upp vår vägg av anteckningar till tentan. Den är riktigt färgglad och a-belastad. Det sista är bara en spekulation, men förhoppningsvis en bra sådan!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0